Wednesday 16 July 2014

Pengenalan Pahlawan Blog Team

ASSALAMUALAIKUM.....Hello, Good Afternoon,

Tuan Puan Adik Abang apa kabar?

Nama saya Tuan Iskandar. Pemilik tanah Laman Sesawang ini dan juga pengasuh kepada Rockerz, Sally, Melati, Mr Z.S dan Baby.

Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf ke atas ketelanjuran Rockerz sebentar tadi.. Kasar sedikit bahasanya. Walaupun kasar.. tapi sifat rebellnya itu selalu membuat saya berfikir dalam dimensi yang berbeza dengan apa yang saya selau fikir.Saya harap Tuan juga sama.

Laman isi saya wujudkan untuk memberi ruang kepada anak asuhan saya meluahkan pendapat mereka.
Kesemua mereka sering mempunyai sudut pandangan yang berbeza dan gaya bahasa yang berlainan. Jiak ada yang salah.. bantulah mereka.

Semoga kita jumpa lagi.. nantikan post2 dari mereka...

Mohon Undur,
Tuan Iskandar.

No comments:

Post a Comment